Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze algemene voorwaarden

Algemeen

Vul het contactformulier even in, bij de beschrijving kan je alvast wat info geven over wat soort event je de photobooth zou willen huren. Eens we jouw info hebben, bekijken we of de booth nog vrij is en geven jou zo snel mogelijk extra informatie.

Dat kan, vertel ons de huurtermijn in jouw aanvraag en wij bekijken wat mogelijk is en zorgen voor al het materiaal dat jij nodig hebt.

Dat is geen probleem, contacteer ons via mail/telefoon en dat wordt geregeld.

Dat kan zeker, stuur ons even jouw ontwerp op of geef ons een voorbeeldje van wat jij mooi vindt. Dan regelen wij de personalisatie

Onze dienst

Het opzetten en afbreken van de photobooth gebeurt volledig door ons, daar hoef jij jou geen zorgen om te maken.

Neen, om ervoor te zorgen dat alle instellingen correct staan, komen wij de photobooth leveren en zetten wij alles klaar voor jouw event.

Er wordt een kleine waarborg gevraagd die de verzekering dekt indien er iets misgaat.

Er zal altijd een GSM nummer meegegeven worden. Indien het een klein probleem is, kunnen we via de telefoon dit samen oplossen. Zo niet, dan zal iemand langskomen om dit te maken indien mogelijk.

Praktische vragen

Om de photobooth te plaatsen hebben we 4m² ruimte nodig.

Gelieve een plaatsje binnen te voorzien. Onze photobooth kan geen direct zonlicht verdragen en kan uiteraard niet tegen regen.

Een foto maken is heel makkelijk, op het scherm hoef je maar op 1 knop te drukken en hij wordt genomen.

De foto's

Ja, in onze photobooth zit een spiegelreflexcamera die alle foto's opslaat. Achteraf sturen wij jou de foto's door.

Dat hangt af van de formule die je kiest. We drukken steeds de fotostrip 2 keer af. Zo is er geen 'gevecht' om wie de foto mee naar huis neemt.